2017. szeptember 18., hétfő

A bohóc filmek hatása a szakmára.

Szerintem sokan megnéztétek az AZ cimű filmet.

Vegyük csak szemügyre a film hatásait a nézőkre.

- Bár a filmet már egy hete bemutatták én még nem tapasztaltam, hogy jobban félnének a bohócoktól a nézök.
- A szakmának lehet,hogy egy hatalmas pofon ez a film, de ne feledjük, az Az már megvolt filmesitve.
- " Ez egy nagyon rémisztő film"
Igen ez igy van, de a horrorfilmek ilyenek... Nemrégiben clown prankek járták be a világot. Szerintem azok méginkább megrémisztették a véletlen szerűen kiszemelt áldozatokat.
Mellesleg a személyes tapasztalatom az, hogy akik egy rendezvényre, zsúrra bohócot rendelnek,azokat nem fogja váratlanul érni a bohóc látványa.

Mások igy vélekednek http://www.petofilive.hu/2017

Én azt gondolom, hogy nem ártot a filmmel a világnak Stephen King.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése